2010. dec 09.

Decemberi anyák napja

írta: biky.p
Decemberi anyák napja

 

Itt az ideje egy újabb bejegyzésnek... December megérkezett, mindenki rohangál a karácsonyi ajándékok után. A karácsony-feeling nincs meg. Nem is lesz... bár hó nincs, a boltokban karácsonyi zene folyik a hangszórókból, minden karácsonyi szinekbe borult, fenyövásár a bolt elött. Bár a legtöbb család már feldíszítette a nagyon természetellenes hóspay-vel lefújt müfenyöjét, ettöl sem jött meg a feeling. Talán ma egy ici-picit, mert a hömérséklet 2 napnyi esözés jóvoltából 13ºC-ra süllyedt! 2 pulcsi, és a kabátom (aminek most kifelyezetten örülök, hogy velem tart). Máris jobb... :) Azért nem hinném, hogy hóig süllyedne a hömérö, de reménykedni lehet ;)

December 8: anyák napja Panamában. Az önkéntesem megkért, hogy segítsek neki egy ici-picikét mert 7-én tart egy anyák napi bulit a környéken lakóknak. Sok-sok embert megkért, hogy hozzanak ajándékot, és minden anyuka kapott egyet.

december 6: Mai nap arról szólt, hogy "segítettem" Emerita-nak (ö az önkéntesem) becsomagolni az ajándékokat. Laurával (ö ott lakik) Körülbelül 4 órán át vágtuk a papírt a celluxot, és ragasztottunk. 250 ajándék. 

december 7: Korán kelés, és a maradék ajándékokat még becsomagoltuk, számokat írtunk, és reménykedtünk, hogy eláll az egész nap szakadó esö. Nem állt el, ezért nem is jött el mindenki, ami szerencse, mert épp elég lett az ajándék. Ciki lett volna ha van valaki aki ajándék nélkül marad :D Hogy tovább fokozzuk a hangulatot (és csökkentsük a hömérsékletet) táncikáltunk, aztán bedöltünk aludni. Naaaagyon hideg volt. 2 pulcsiban aludtam, és a kabátomban, és fáztam... Egész éjjel esett az esö. Állítólag most kezdödik a száraz évszak... Nem csodálkozok, hogy nincs idöjárás jelentés fölösleges lenne fáradozni vele, úgysem az lesz, amit mondanak. Én is elvesztettem idöjós ´rzékemet, amikor van nálam pulcsi tuti KFC csirkévé sülök, ha nincs akkor meg szétfagyok/elázok. Ez már részletkérdés...:)

december 8: Anyák napja. Felköszöntöttem anyámat, miközben egész Panama olyan mint egy zselé. Mindenki didereg..  Megnéztük a Karate Kid c. filmet, ami tök jó, mert nem beszélnek benne sokat..:D Na jó, ez vicc volt, mindent értettem, feliratozva volt, mint minden film...

Nekem már elkezdödött a nyári szünet, az utolsó hét most van, amikor mindenböl vizsgáznak. Agyon stresszelik magukat a diákok, jaj de nehéz, miközben a "vizsgák" nagy része nem felel meg egy magyar témazáró nehézségének...

Este a TV bemondta, hogy honap nem lesz iskola, mert hideg van. MIVAN¿? igenbizony...

Azért nincs holnap iskola, mert 2 napig esett az esö, és most hideg van. Bár szerencsére elállt már, holnapra megint 30ºC lesz...  Ezt inkább nem kommentáltam neki, mit gondolok erröl, milyen a rendszer otthon, ha "esik az esö"...

Aztán láttam a videót, hogy néz ki Chepo. Egy másik város. Egy folyócska kiöntött, 200 családnak kellett elhagynia az otthonát, a víz a tetöig ér... Na szóval ez 2 napnyi esö után... Akkor most el lehet képzelni milyen amikor itt csöpög... :)

Chao!

Szólj hozzá