2011. már 04.

Iskola, Iskola, Iskola....

írta: biky.p
Iskola, Iskola, Iskola....

Sziasztok!! Megint ittvagyok. Megint kések, de mentségemre legyen, hogy nagyon sok dolgom volt:)

Tehát március 4. van, péntek. Túl vagyok az iskola elsö hetén, ami kimondottan jól telt. Bár összemixeltek 2 osztályt, de a mostaniban nagyon jól érzem magam. 18-an vagyunk (vagyis velem együtt 19-en), a tanárok nagyjából szerethetöek, és ök is (úgy mint az osztálytársak) csodálkoztak, hogy milyen jól megtanultam spanyolul. Már semmi nyelvi nehézség nincs, mindent megértek, sokat beszélgetek az osztálytársakkal, a tanárokkal.

Az egyenruhához vissza kellett térni a rövidnadrágról, és a reggel 5 órai kelésre is. Én második nap elaludtam :D Mindegy, idöben felkeltettek. a 2000 névböl már nagyjából 50-et tudok, 1-2 tanárét is, akiket kerülni kell, és akiknek nyugodtan be lehet szólni:) A többiek még mindig köszöngetnek, sziszegnek, hogy nézzünk oda, de már hozzászoktam. Az angol tanárnö nagyon aranyos, egész sokat beszélgetek vele. Én vagyok az osztályom élö szótára. Vagyis ök ezt gondolják, de a tanár sosem engedi, hogy hátraforduljak, csak ha angolul magyarázom el:)

 

Az elsö spanyolórám nagyon vicces volt (a többiek számára). Ugye én csöndben voltam, próbáltam megérteni a tanárnö szabályait, aki nem tudta, hogy cserediák vagyok. Szegényke. És szegény Viki...:) Amikor végképp feladtam, hogy megpróbáljam leírni a szabályokat, mert még a panamai népnek is túl gyors volt a diktálás, egyszerüen odakérdezett, hgoy én miér nem irok. És akkor a tudtára adtam, hogy cserediák vagyok. A válasz ennyi volt: "És?" ja mondom jólvan, akkor megmagyaráztam, hogy mi a szitu a diktálásának gyorsaságával.. :D Na onnantól kezdve nem kellett írnom, és akkor még nem tudtam, hogy ez a nö a legszigorubb a suliban, a többiek ott köszöngették, hogy megmondtam neki..:D

Azóta enni lehet a husát olyan aranyos amikor ott van órája:D

A matektanárral hasonló volt a helyzet, de neki megmondta, mogy mindent elfelejtettem matekbol, mert a 3 évvel ezelött megtnult anyagot veszik, és azt is megmondtam, hogy nagyjábol a matekot is megértem, de CSEREDIÁK VAGYOOK :D Felfogta:) 

Az iskolában most 15 év után új igazgató van, aki cm-re leméri a szoknyákat, hogy tényleg térd alá ér-e le, és átnézi az összes táskát, hogy tényleg nincs-e ott mobiltelefon. A hajból kiveteti a nem egyenruha színü hajgumit, hajcsatot, és a fülböl a fülbevalót. Sorra járja a termekett, belehallgat az órákba, úgyhogy most nagy szigor van, mindenki fél töle, senki sem ismeri.

Jövö héten csütörtök-péntek lesz az iskolai hét a hátratolódott karnevál miatt. A karnevál mindig február elején, esetleg közepén van. Most március. Persze a kedvesebb tanárok teletöltötték a batyukat házifeladattal. Na mindegy. Ja, és már a vízum is úton van (így 7 hónap után nem árt ha van velünk)

Akit érdekel, mit írtam az iskoláról augusztusban katt ide: http://afspanama.blog.hu/2010/08/21/hazirend_18

Szólj hozzá