2011. feb 15.

18:)

írta: biky.p
18:)

Ne haragudjatok, hogy csak most irok, de kicsit linkeskedtem az utóbbi idöben:)

Szóval a 18. szülinapom (amiröl 1-2 évvel ezelött nem gondoltam volna, hogy Magyarországon kivül lesz:) nem egészen úgy telt, ahogy elterveztük a barátaimmal.

Több ezer km-re a családtól, barátoktól, rokonoktól, Magyarországtól. Ajándékot, tortát nem kaptam tölük. Azért egy "Boldog szülinapot" elejtettek:) Este elmentünk a moziba a tesóimmal, és 2 német cserediákkal:) Tölük nagyon szép ajándékot kaptam, hogy mindig emlékezzek Panamára. Aranyos volt tölük! Másnap anyával beszéltem és kicsit elszomorodtam, mert ráébresztett, hogy bizony otthon sokkal-sokkal jobb lett volna a szülinapom. Erre én nem is gondoltam, de igy utólag jó ráébredni, mert igy még jobban várom a viszontlátást:) 

11-én találkoztam Laurával. Afs meetingre mentünk, de elötte szerettünk volna egy kicsit beszélgetni. Ott várt a szupermarket parkolójában egy tortával, és 2 dobozos kólával:) Szóval volt egy 2 személyes piknikes szülinapi bulim:) Már sokkal jobban éreztem magam, mert jól esett, hogy meglepett.

A Torta nagyon szép, szebb mint amilyen finom:) A elözö (Hit the piñata!) bejegyzésben már írtam a tortáról. Nagyon édes:)

101 0555 

 

 

 

Szólj hozzá