2010. okt 27.

...

írta: biky.p
...

hello mindenkinek!

Mar nagyon regen irtam, gondoltam jelzek, hogy igen elek meg, nem vesztem el.

Azert nem iram, mert volt egy kis zur itt, csaladcsere stb... errol nem szeretnek irni, csak, hogy csereltem, es valoszinuleg megint fogok. Elegge varatlanul ert, 2 ora alatt zajlott, normal esetben 1-2 het. Na mindegy, tenyleg nem szivesen beszelek errol.

Hetvegen volt a tura Chitre-re, a fesztivalra. Nagyon suru program volt, nem aludtam tobbet 5 oranal, hetfon meg persze suli...

300 kamion, tancolo emberek, az osszes tv csatorna riportere, eso, eso es eso.

Nagyon megaztunk, de a buszban at tudtunk oltozni. 3 tv es egy radio keszitett velunk interjut. Persze mindenhol AFS-t reklamoztuk:)

A kamionokrol cukorkat dobalnak, kajat osztogatnak, es alkoholt. Pesze mi "underage" programban vagyunk, igy nem ihatunk.. az esotol fuggetlenul minden kamionon tancoltak a panamaiak, persze a tradicionalis ruhaban

szoval eleg jo volt, nagyon jo volt az AFS kamionon allni es beszelgetni a tobbi cserediakkal, akik ott laknak:)

most csak ennyire van idom, nem tudom legkozelebb mikor irok, most zajlanak itt a szamomra eleg zavaros ugyeim..:)

 

Szólj hozzá