2010. aug 21.

Hazirend

írta: biky.p
Hazirend

Mar eltelt a masodik het is a sulibol, es mar lassan kezdjuk kitapasztalni a hazirendet, azzal, hogy szolnak, amikor sorra megszegjuk a szabalyokat. Ugye kotelezo az egyenruha, amit mar-mar kezdunk megszokni, es nem erezzuk magunkat hulyen, mert mindenkinek viselnie kell. Ha iskola utan dohanyzol az egyenruhadban, az elso ember ki fogja hivni a rendorseget, es bortonbe raknak... Kortol fuggetlenul.

A telefont nem vihetjuk el az iskolaba, mert elveszik, es soha nem latod viszont. Termeszetesen mindenki elviszi, mert azert ha valami van akkor haza kell telefonalnom, csak nem szabad a taskaban hagyni, elovenni meg meg inkabb nem.

A kulonbozo ekszerekkel ugyan ez a helyzet. Semmi karkoto, amit nagyon sajnalok, mert kaptam egy karkotot, amit szerettem volna hordani, de olyan helyre raktam, ahol minden nap latom, es majd decembertol tudom hordani:). Piercing az tabu. Bar minden masodik embernek van a nyelveben, de ha eszreveszik, akkor kivetetik azt is. Fulbevalo csak egy par lehet, a pluszokat szinten elkobozzak. Ja es az is csak fekete vagy feher lehet, es nem lehet logos. Kulon embert alkalmaznak, aki egesz nap ul a lepcso mellett, es figyeli a "szabalyszegoket". Baratnomtol, Amilystol is a multkor elkoboztak a karkotojet, es megkerdeztem, hogy mit csinalnak azzal, amit elvesznek? Azt valaszolta, hogy elegetik. Mekkora uzlet lenne mar, ha eladnak. Magyon gazdagok lehetnenek, mert a nap vegen tobb tucat ekszer van a padon.

A multkor fel akartam irni az egyik gyerek nevet a kezemre, mert vele sokszor beszelgetek, de a nevet mindig elfelejtem. Sajnos az agykapacitasom nem tud egyszerre 2000 nevet tarolni 2 het alatt. Mert, bizony ennyien jarnak a sulimba delelott, es ennyien delutan. A delutaniakkal nem talakozok, de a delelottieket is eleg megjegyezni. Szoval felirtam a nevet, erre odajon hozzam egy ilyen "ekszer ellenor", hogy mi ez? Mondtam neki, hogy egy nev. Azt mondta, hogy ezt nem lehet, es fel volt haborodva, hogy azonnal mossam le, vagy felhivja a szuleimet. Szerintem az itteni szuleim nem ugy reagalnanak mint az otthoniak, mert Anya, szerintem te kirohogned, ha ezert felhivnanak :D. Szoval lemostam, de legalabb a nevre emlekszem:)

Eddig kb ennyi szabalyt ismerek, de attol felek, hogy van meg 1-2 elrejtve :D

Ja, es Amilys, Laura, Chiara es en eleg sok idot toltunk egyutt, ami az igazgato aszisztensenek nem nagyon tetszik, mert tudja, hogy Laura es Chiara nemetul beszelnek egymassal, velunk meg angolul. Azert nem tetszik neki, mert "azert jottek, hogy megtanuljanak spanyolul". Ami igaz is de nem varhatja el, hogy 3 het utan spanyolul intezzuk az ugyeiket. Azt talalta ki, hogy Chiara-t atrakja a delutani "turnusba". Mert igy nem tud o sem, Laura sem nemetul beszelni. Micsoda jotet lelek nem? :). Ha ez meg nem lenne eleg, megmondta Amilysnek, hogy ne merjen a kozelunkbe jonni es angolul beszelni velunk, mert mi nem azert vagyunk itt, hogy fejlesszuk az angoljat. Mikozben ezt mondta ott alltunk mellette, es vegig vigyorgott, mert tudja, hogy nem ertjuk, es o csak kedvesnek akart tunni. Persze amint kimentunk hallottuk a sztorit angolul is... Szoval azert ez az iskola eleg kemeny hely, a tanarokat meg inkabb nem reszletezem. 1-2 azert akad, amelyik aranyos...

Azert jo hely az iskola, mert sokat nevetek ott es mert az az egyetlen hely ahol tudok angolul is beszelni:), es nem hagyom, hogy elvegyek tolem az angolt, es Amilys-t:)

Ennyit mara!

 

Szólj hozzá