2010. nov 03.

Desfile

írta: biky.p
Desfile


 Ezt a bejegyzést a mai felvonulásnak szánom, de elötte meg kell írnom, hogy túl vagyok az elsö kultursokkon... 3 hónap után. VAN ÉKEZET A BILLENTYÜZETEN... De nagyon nehéz használni, elnézést ha valahol melléütök, csak 10 perce tudtam meg:) Gyakorló fázis.

Szóval, ma volt a zászló napja. Minden iskola felvonult a zenekarával, a táncosaivan, az elismeréseivel, a kitüntetéseivel, a zászlóival, a mazsorett csoportjával és csak sétaltak. Soha sem gondoltam vola, hogy ennyi iskola van Chorrerea-ban. 2 órát álltam a napon 12-14-ig, és csak jöttek, jöttek és jöttek. Aztán megérkezett Laura, és akkor férevonultunk árnyékba. 

Természetesen mindenféle védelem és krém használata nélkül. 100% Viki... Tudom Anya, mindig használjak naptejet. Most elmaradt. Nem gondoltam, hogy több mint 50 iskola van Chorrera-ban, azt meg föképp nem gondoltam, hogy csigatempóban akarnak végigvonulni az autópályán. Mondjuk, nem várhatjuk el tölük, hogy szaladjanak a hangszerekkel a kezükben, 35ºC-ban, hosszúnadrágban és hosszúujjúban.

Szóval rákvörösre égtem, persze pólóban voltam, nem topban, csak, hogy rosszabb legyen a helyzet. Most látszik a csíkja a pólómnak, és holnap is felvonulás lesz, el tudom képzelni magam. Holnap NAPTEJ!!! Holnap lesz Panama felszabadulásának ünnepe Kolumbiától azt hiszem. November 10.-én azaz jövö hét szerdán, pedig a felszabadulás Spanyolországtól.

Most megyek, mert jönnek az AFS-esek meglátogatni. 

Folyt.köv.

Szólj hozzá