2010. aug 02.

La Chorrera

írta: biky.p
La Chorrera

Vege az orientacionak, es egy kicsit izgulok, mert indulunk Chorreraba. Remelem, a csaladom nem fog kesni, mint ahogy teszik azt szivesen, nyugodt lelekkel a panamaiak:)

Kellemesen csalodtam, nagyon kellemesen... Amint kiszallunk a buszbol, egyenpoloban, anyukam rogton megismert. Kiabalt, integetett, es megolelt:) Pedig nem is ismer. Aztan hazahoztak, de mar szinte kimentunk a varosbol, es az oserdoben oltunk amikor bekanyarodtunk egy uj epitesu lakoparkba. Nagyon izgatott volam, de meg kell allapitanom, a panamaiak koszosak... Kicsomagoltam, majd elmentunk a rokonokhoz egy kozeli varoskaba. Itt rajottem, hogy tulajdonkeppen luxusban elek! Nehol meg villany sincs.

A masik fura dolog az a vezetes. Nem hasznaljak ki a sebessegvaltot. 2-esben indulnak, es max 4esbe valtanak fel. Ja es a zarovonal nem jelenti azt , hogy ott pl nem lehet bekanyarodni... :) ejjel nappal a dudat nyomjak, es nem hasznalnak iranzjelzot sem.

A kaja nagyon fura. Mindenhez babant esznek, ami nem is lenne baj ha csak ugy "a la natur" ennek. Megkostoltam olajban kisutve, es nem fogott meg. Ok nem eszik "nyersen", amit nagzon banok, mert az egzik kedvenc gyumolcsom.

Idojaras: Nagyon meleg van, es nagyon magas a paratartalom. Azt hallottam Panamarol, hogz nincs melegviz. Az orientacion ezt meg is cafoltam, amiek nagyon orulok. DE! kiderult, hogy csak a nagyvarosban van.. Nem baj, ebben a melegben nagyon jol esik lehulni.

Szólj hozzá