2010. sze 16.

1 honapos orientacio:)

írta: biky.p
1 honapos orientacio:)

Dear internet,

Regen talalkoztunk. Mar itt az ideje, hogy irjak valamit. Na jo nem miattam nem olvashattatok, hanem mert 2 hete nem volt itthon net:)

Szoval, szeptember 1-jen kezdodott az elso itt toltott honap utani orientacio. Mar nagyon vartam, mert vegre talalkozhattam azokkal, akikkel az erkezesi orin osszebaratkoztam, es 2 es fel napot tolthettem azokkal akik minden nap mosolyt csalnak az arcomra:) Mindezt a strandon!! Chiara es Laura meg nem voltak ezelott a strandon, es lattam rajtuk mennyire varjak. Tudtam, nagyon vicces lesz:)

Panamaban talalkoztunk a tobbiekkel, mert szerdatol pentekig a Panama koruli korzetnek volt az ori. Panamaig Laura anyukajaval mentunk. 11-kor talalkoztunk a tobbi diakkal a panamai terminalban, ami kb akkora mint fel Fehervar, es olyan mint egy plaza. Innen mindenhova mennek buszok. Most talakoztam eloszor a masik magyar lannyal, es most beszeltem eloszor magyarul miota itt vagyok. Meg kell mondanom nem volt egyszeru. Minden nap angolul beszelek, spanyolt es nemetet hallok.

Amikor odaertunk Gorgona beachre azonnal ledobtuk a csomagjainkat, es rohantunk a vizbe. Nagyon jo volt. A viz meleg volt, es a hullamok nem teritettek be teljesen :))) csak 1-2. Ez utan vacsi, es utana volt egy kis beszelgetes. Bekotottek a szemunket, es 3 kerdest tettek fel:

1.Hogy erzed magad a csaladodben?

2. Hogy erzed magad az iskoladban?

3. Hogy ezed magad a kornyeken/kornyezetedben?

Lepegetni kellett. Ha nem leptel akkor minden tok jo, ha egyet leptel akkor nem annyira, ha kettot akkor egyaltalan nem erzed jol magad. Utana ujabb csoportokat cinaltak aszerint, hogy ki mennyit lepett. En nem leptem mert jol erzem magam:) Amikor ennek vege lett, Wisaval, es Chiaraval lementunk a partra, es csak ultunk, gondolkoztunk, hallgattuk a hullamokat, es beszelgettunk. Nagyon jo volt. 1 ora fele mentunk lefekudni, de csak 2:30 utan tudtunk aludni, mert volt egy kis latogatonk. Egy csotany:) Chiara remalma. Neha talalkozik veluk a furdojukben, es nem nagyon birja oket:) Ez utan az akcio utan nem voltunk faradtak:)

Masnap 6:30-kor kellett kelni, reggeli, egy kis pancsi, es utana -ugyanolyan csapatbeosztasban- beszelgetes. 4 helyszinen 1-1 orat. Elegge faraszto volt, mert az egyik fele angolul, a masik fele spanyolul zajlott. Lezsibbadt az agyam. Beszelgettunk a biztonsagrol, mindenki elmondta kinek mi tetszik, mi nem tetszik a kulturaban, tippeket adtak, hogyan tanulhatunk gyorsan spanyolul:)

Majd megint egy kis furdes, de most csak 20 percig, mert eleg nagyra nottek a hullamok a tegnapi naphoz kepest. Egyszer csak megjelent egy afs-es es kipaterolt mindenkit a vizbol, egy roplabda-foci kupara invitala meg minket. Igazabol kotelezo volt:D. Hulla faradtan ugye:)

Este pedig elmentunk a cirkuszba. Nagyon kivancsi voltam a panamai cirkuszra. Senki se gondoljon a jo kis vicces europai cirkuszra. Osszehasonlithatatlan. Tele volt ilyen haha viccekkel, gatyaletolos poenokkal. Nem voltak oroszlanok, elefant, csak egy lo. Az eloadast harman tartottak, ket tornasz meg egy bohoc. Az eloadas ket resze kozotti szunet hosszabb volt mint maga az eloadas:) Amikor visszamentunk a taborba, volt egy kis salsa ora, de ugye a chorreraiak mar tudjak a alaplepeseket, de errol mar irtam korabban. Ugyhogy ehelyett  lementunk a beachr megint egy kicsit relaxalni. Megint keson fekudtunk le, es tudtuk, hogy holnap ott kell hagynunk a tabort:(

Hamar el s jott a holnap, es mar koran reggel indultunk is haza:( Nem szivesen hagytam ott a tabort, nagyon hol ereztem magam:) Amint hazaertunk bedoltem az agyba, mert teny, nem aludtam tul magam az elmult 2 napban:)

folyt.kov.

Szólj hozzá