2010. okt 08.

hosszu elmenydus napok:)

írta: biky.p
hosszu elmenydus napok:)

mar 4 napja nem irtam, de annyi minden tortent velem, hogy 4 hetnek tunt:)

oktober 4.

ebed: tortkrumpli. Mar amikor meghallottam majdnem kiugrottam a boromol. Amiota itt vagyok nem ettem krumplit :) Na jo lesamitva a paprikaskrumplit amit megkostoltam:) Aztan amikor eljott az ebedido mar nem voltam annyira elragadtatva. Aztan tettem bele sot, hatha csak sotlan. De nem ez volt a baj. Aztan tettem bele vajat, hatha csak kell bele egy kicsi. De nem ez volt a baj. A vegen kaptam egy sos, vajas masszat ami nagyon messze van a tortkrumplitol. Aztan amikor mar-mar a hanyinger kerulgetett, rajottem a titokra: ketchup. Az mindent megold. Neha a rizst is ketchuppal eszem, ha a hus anyira nem illik oda:) Ja, hogy nincs itthon ketchup? Na ez nem az en napom.

Delutan apukam 36 ( igen harminchat, nem irtam el) ananasszal jott haza. Na jo, talan megis az en napom:) Bar a nagy reszetkiszaritjak, es elkuldik valahova kulfoldre, azert mindig marad 4-5 ami szabadon fogyaszthato. mindezt 12 dollarert, azaz 2400 ftert. 36 darab ananaszt 2400 ftert. Nane. otthon ebbol maximum harmat tudunk venni.

oktober 5.

reggel 8:20 ig aludtam, azaz mar majdnem kipihentem magam:) Megkaptam a hidegzuhany adagom felet, es epp elkeztem olvasni az angol konyvem (4. alkalommal), amikor anyukam kapott egy telefont. DHL hivta. Hol lakunk, mert akkor hazhozszallitjak a csomagomat.  Jeee. Egesz nap a csomagot vartam, es este 9-kor gondoltam, talan megsem ma hozzak. Ez total Panama. Megigernek valamit, es nem tartjak be. Jellemzo. Itt mindenki ezt csinalja.

oktober 6:

Ma van a mama szulinapja. Reggel mentem is, hogy felhivjam, de senki nem vette fel :( Majd kesobb probalom ujra:) Lauraval talakoztam, mert eljott hozzank, segitett felvagni az ananaszokat. Nagyon jo moka volt. Bar a 20. utan annyira fajt a derekunk, hogy csak a foldon tudtunk fekudni. De legalabb megtanultam, hogyan kell felvagni ugy az ananaszt, hogy a legkeveseb menjen a kukaba.

aztan eldontottuk, hogy elmegyunk moziba. 1 ora volt. Anyukam mondta, hogy az elso film 5kor kezdodik.

Aztan ebedeltunk. Valami fura hust ettunk, olyasmi volt, mint a zuza, vagy a csirke szive. Persze risszel. (Mi massal?) Azzal viccelodtem, hogy biztos marhanyelvet eszunk. Haha. Aztan en hamarabb befejeztem, mint Laura. Mutatta a husijat, lila volt. Erre o is mondta, hmm marhanyelv:D. Meg akarta kerdezni az anyukamat, mi volt az ebed, bar en nem akartam megtudni, mert talan ugy jobban erzem magam, ha csak azt tudom, hust ettem. Anyukam gyorsabb volt. Megkerdezte, tudjuk-e mit eszunk. Mire epp kimondtam volna, hogy nem akarom tudni, mar kiszaladt a szajan. Amikor meghallottam, hogy tenyleg marhanyelvet ettunk, mar nem tartottam annyira viccesnek, az elobb kiejtett poent. Szoval igen, marhanyelvet ettunk, a hus pedig azert volt lila. Aztan elkezdtunk beszelgetni az itteni kulonleges kajakrol. Pl a mini gyik, ami itt normalis, ha a falon maszik, az nagyon finnom anyukam allitasa szerint. Bar meg kell mondanom, kicsit megnyugodtam, amikor kijelentette, hogy o nem tudja megcsinalni, mert nehez megfozni. Ez azt jelenti, hogy nem kell ennem (JEEEE) :)

Aztan elkezdtunk gyongybol viragot kesziteni, mert november tizediken a panamai nepviseletben kell helytallnunk :))) ahoz pedig hozzatartozik az is, hogy a hajunk tele lesz rakva viragokkal ami gyongybol keszul. Na hat ez nem nekem valo. Az en ket balkezemmel... Na jo annyira nem nehez, de amikor mar az otodszor csinalom ugyan azt uncsi kicsit:)

Aztan a moziba mentunk:)

Agente Salt. Csak remenykedni tudunk, hogy angolul megy es nem spanyolul.

Evelyn A. Salt (Angelina Jolie) a CIA alkalmazottja, de egy szovjet disszidens felismeri benne az oroszok kémjét: azt állítja, hogy Salt alvó ügynök, aki évek óta arra vár, hogy feladatot kapjon igazi munkaadóitól, és most el is jött az ideje. Hamarosan az USA-ba látogat az orosz elnök, őt kell majd megölnie. Salt főnökei nem bíznak semmit a véletlenre: azonnal lecsapnának addigi emberükre, ám van egy baj vele: túl jól képezték ki. Az ügynök kicsúszik a gyűrűből, és elmenekül. Az egész CIA a nyomába veti magát, ő pedig a saját és a férje életét is kockáztatja, hogy bebizonyítsa: valaki más az áruló.

Aztan elkezdodik. Angol, spanyol felirattal. Bar szerintem a spanyol szinkronnal jobban megertettem volna. Angelina Jolie amerikai angoljat eleg nehez olt megertenem, foleg, hogy suttognak eleg sokat. Meg jo, hogy volt spanyol felirat. a 2 egyutt meghozta az eredmenyt. Mindent megertettem:)

Aztan az utolso busszal mentem haza. Mar mindenki aludt kiveve apukamat:) 3/4 8 volt :D

A szobamban pedig ott vart a csomagom. Hihetetenul boldog voltam:) Nem tudom leirni mennyire.

oktober 7.

M elmentem Laurahoz egy kozos csokievesre, mert a tegnapi csomagos sokk utan szuksegem volt valakire, akit meg tudok olelni, es akinek tudok sirni a vallan:) Na jo most az egyszer nem sirtam:)

Aztan elmentunk korulneztunk a panama elnoke altal megbenitott varosban, beultunk a mekibe es joo sokat nevettunk. Krumplit ettem fagyival.. Nyamm- nyamm:)

Hetfotol suli lesz, nem tudom mikor tudok ujra irni:)

A csaladdal nagyon jokat beszelgetek, egyre tubbet tudok spnyolul, mar-marmindent megertek, pedig apukam aztan hadarja a spanyolt:)

Szólj hozzá