2010. sze 29.

Felejthetetlen 2nap

írta: biky.p
Felejthetetlen 2nap

Tegnap az iskolaban kaptam egy meghivot Lauraek hazaba:) Nagyo orultem, mert meg nem voltam ott:). A leendo polgarmester tett latogatast naluk, es meg vagy 50 embert meghivtak. Szoval eleg sokan voltunk. Laura Emerita hazaban lakik, aki az en orangyalom:)

Nagyon szeretem. O aztan tudja, hogyan kell felviditani egy cserediakot, aki most jott ra, hogy meg 9 honapot itt kell lennie. Ezert megkerdezte, hogy szeretnek-e ottaludni. Lauraval. Hat perszeee. Amikor vele vagyok, minden sokkal viccesebb, bar ez nem az az igazi nagy nevetes amit otthon szoktam csinalni:)

A pasi aki szeretne polgarmester lenni beszelt, mi neztuk a csillagokat, mert egy szot sem ertettunk:D Most lattam eloszor csillagokat miota itt vagyok:) es tenyleg mas mint otthon... (Talan mert mas szogbol latom oket?)

Utana megkostoltattak velem a panamai citromos sort. Az europaival nincs gondom, de az sem a kedvencem. Na ettol meg majdnem hanytam. Citromos sor citrom nelkul full alkohol... fuu. Soha tobbet. Lauranak izlett, de utana nem is tudott egyenesen menni. Soha nem hallottam magas alkoholtartalmu sorrol... Ennek volt:D

Este kb 11 korul ugy doltunk be az agyba. Laura meg beszelt valamit hozzam, de en belealudtam a mondat kozepebe. 5-kor keltem es 11-kor mentem aludni. Nagyon faradt voltam.

Reggel 7-kor  ebredtunk. 8 korul kimentunk a haz melle a lime fahoz. Szedtunk lime-ot, es csinaltunk igazi limonadet lime-mal. Ez teljesen mas volt. Frissen szedett lime. uuuuu ez nem az a 10%-os citromle amit a boltban lehet venni.  Akarok hazavinni egy lime fat. Bar tudom, nekik panamai eletre van szukseguk:(

 

Szólj hozzá