2010. okt 04.

Days without school:)

írta: biky.p
Days without school:)

Penteken Europa napot tartottunk a lanyokkal. Ez azt jelentette, hogy europai kajat csinaltunk. Mivel nem volt suli, ezert 10:30-kor talalkoztunk.

Mindent megvettunk, majd amikor a huspulthoz ertunk vettuk eszre, hogy sorszamot kell huzni. Mivan?! Ez csak egy huspult. Sorba is lehet allni, mint ahogy nagyon jol mukodik ez a rendszek otthon. Aztan amikor kihuztuk a B60-as sorszamot, vilagositottak fel, hogy a sor A19-nel tart. Haha. Nagyon vicces volt, addig, amig ra nem jottem, hogy ez legalabb 3 ora varakozast jelent. Bejartuk az egesz uzletet, mar minden termeket ismerunk. Attol, hogy a virslinek Frankfurter a neve nem jelenti azt, hogy nemet termek... Made in Panama. Voltunk a kozeli peksegben is, ahol megkostoltunk egy sutit. Dulce de leche, azaz valami tejes teszta karamellel. Olyan edes volt, hogy legalabb 3 kg cukor lehetett benne. Vagy tobb.

Aztan a 3. ora utan visszamentunk a husert. 3 teljes orat vartunk 10 db csirkecombra. Megerte. Utana taxiba pattantunk, es elmentunk Lauraekhoz. Porkoltet csinaltunk tesztaval, es palacsintaval.

Nagyon izlett nekik es nekunk meg nagyon jol esett igy 2 honap utan eloszor nem rizst enni rizzsel. Es a palacsinta nemet palacsinta volt, nem a magyar fajta:)

Meg kell tanulnom. Nagyon jo volt:)))

Itt tenyleg minden nap rizs van. Neha ugy erzem Kinaban vagyok, de aztan mindig radobbenek, hogy nem:)

Szombaton Laura jott hozzam. Elmentunk setalni, egy folduton. Soha nem voltam arra. Most jottem ra, hogy mi is "Panama". Oserdo a madarcsicsergessel. Talaltunk egy gyonyoru helyet. Ha kicsit ki akarok jutni Panamabol, oda fogok menni. Senki sem volt meg ott szerintem, tok kihalt, de talan ez az ami megtetszett benne. Utana Megmutattam neki a helyi "kozossegi helyet". Van ott egy kis maszoka -amire nem lehet felmaszni mert akkor osszeszakad-, es egy medence -amiben nincs viz, mert sok a beka. Szoval ez a kozossegi hely :D Lattunk is egy haalmas bekat a medenceben. HATALMASAT. Ekkorat meg sohasem lattam. Kb mint a ket oklom egymas mellett... Aztan anyukam megnyugtatott, hogy ooo ugyan mar ez nem nagy. Hurra. Igy is felek toluk, most arra fogok varni, mikor jon a nagyobb. Kicsit megdobaltunk, hogy el-e, es amikor elindult/elugralt lesokkoltam. alatta volt meg egy.. :D De legalabb most mar ertik, miert felek toluk:D

Szoval most igy telnek a napjaim. Meg van egy teljes hetem iskola nelkul.:) Ennek nagyon orulok, most sok mindent tudunk egyutt csinalni a tobbi cserediakkal:)

folyt.kov.

Szólj hozzá